Wednesday, July 28, 2010

Kerm's Craft Giveaway

Assalamualaikum & Salam sejahtera.
rasanya dah lama ayeen tak join giveaway....dok tgk je giveaway yg ada tu, tp masa membataskan ayeen nak join...kali ni, rasa dah free skit, ayeen begitu teruja nak join giveaway Cik Kerm ni...




best kan hadiah dia semua...ayeen berkenan kat flanel fabric tu...dah berangan dah nak buat apa dgn fabric tuh kalau menang...waaa...ta tahan...eheheheh...insyaAllah, kalau ada rezeki..mana tau kan...chewaahhh...nway, org lain sila join yer...

p/s- cik kerm, dpt keychain pon ayeen syukur sgt...ehehehe ;)

3 comments:

  1. hye ayeen..hehe plushie tu fabrik fleece..yg dpt kain tu kain flannel..hehe comel2 jgk utk buat plushie...anyway goodluck yer!!

    ReplyDelete
  2. ooo ye ke...ehehehehe...nway...pepe je lah kerm...ayeen teruja ni..wish me luck amin...

    ReplyDelete
  3. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    ReplyDelete