Friday, June 10, 2011

BUSY BEE kuasa 46...ehehehe

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
huhuhuhu...betapa hiperbola nya tajuk diatas..tp itulah yg sedang yang saya alami...2, 3 menjak ni tempat keja sgt sibuk, pendek kata sapa boh nama utk sukarela oncall wajib kena panggil...otak saya agak pening, keja malam sampai 3 hari..siang hari tidoq sampai tak sedaq diri...huhuhuhuhu..ni tgh cuti , tp kejap jaa...2 hari ja, esok dah keja balik..start pening balik..

Alhamdulillah pada yg sudi order barang craft dr saya...mintak maaf kalau lambat, pos ekpress skrg diambil alih oleh bahagian pos laju, dan pos laju amat fussy..geram. dulu kalau pos pin brooch ke, keyring ke senang je, skrg pos wiggle eye pon reject..adeh tension laa..saya harap anda sekelian bersabar..

order utk handmade craft masih tak terbuka, saya ada 8 pending order lagi dr rakan2 saya...tu tak termasuk order bantal hiasan size 30cm x 30cm sebanyak 10biji...huhuhuh...alhamdulillah, rezeki..nnt2 dah reda skit pending order saya, saya bukak order saya yer...
oohhh lupa, saya masih hutang hadiah GA yg hari tu dengan anda..gambar utk cabutan GA dlm kamera adik saya..dia kat perlis lak...tunggu dulu yer, hujung minggu ni dia balik...eheheheh..

jangan lupa pi belek  FB Ayeen's Craft ...ayeen banyak update barang2 baru kat sana..
sapa2 belki lebih RM50, akan dpt free gift ayeen..insyaAllah

happy crafting smua, thank you ;)

No comments:

Post a Comment